Latest News

10:59

Suntem mai mult prin parcuri si pe alei. Idei avem dar pana ajungem acasa le uitam. Vrem sa va rugam sa ne scuzati tacerea.


In realitate eu vorbesc din ce in ce mai mult; pacat ca zoozie nu ma prea intelege: vreau mancare - ea crede ca mi-e somn, vreau sa ne culcam - ea crede ca mi-e foame.

Lasa ca ma duc sa iau cursuri de dictie si rezolv si acest issue (mda, am invatat engleza: cel mai mult imi place "I diiiiiid! I diiiiiid! I did taw a pussy-cat!!!").

In afara de limbi straine (am auzit un miau deunazi - asta ce limba o fi?) ma ocup cu statul in fund, zdranganitul jucariilor, calatoriile... Pana acum am calatorit la Rm. Valcea, la Baraganu ...

Lumea din jurul meu vrea sa ma ridice in picioare dar s-o vedeti pe zoozie cum isi ascute ghiarele si se infuge in ei... incat toti se fac mici si nu comenteaza! Cand ma fac mare vreau sa fiu ca zoozie. Zozoo insa spune ca nu e bine asa si sa-mi bag mintile in capul meu mic si destept.

Sa va spun: invat sa inot. Am trecut la baitza in cada mare. Destrabalre totala, alerg dupa ratuste si pestisori piuitori, ma rostogolesc in apa (intre palmele protectoare ale lui Zoozoo, ce va imaginati?). Spre disperarea celor doi zoo, dupa toata tevatura asta am adormit la 12 noaptea. Nu din vina mea, insa zoozoo isi calca o camasa si ce eram proasta sa ratez asemenea spectacol?

Abia astept baia din seara asta!

Si, da, mananc fructe. Nu mult, doar sunt o domnisoara. Oricum nu pricep ce insista zoozie asa cu fructele astea doar pap mult laptic de la mami si chiar n-am chef de altceva. Mi-a zis insa mama ca n-a vazut copil care sa nu manance pana la 18 ani. Eh, poate ma vede pe mine, ce ziceti?



Ce-am mai facut? Am devenit o tipicara mica. Imi place sa ma servesc cu laptic in pozitia culcat; asa si numai asa! Daca se intampla sa fim in alta parte, de ex. in parc, cu greu ma poate convinge cineva sa ma autoservesc!

Imi place sa dorm pe canapea langa mami cu degetul mare in gurita. Incearca numai sa ma muti de la perete la mijloc intre voi si va servesc o aaaarieeee si un claxoooon.... Exact cum s-a intamplat saptamana trecuta cand ati vrut sa adorm intre voi. NU! oridinea este: eu la perete, zoozie la mijloc, zoozoo la margine. Nu se accepta variatii pe aceasta tema.

You Might Also Like

0 comments

About Me