Valsul in 3 - amintiri de botez - partea I

20:38

După vreo 4 luni şi mai bine de jumătate am binevoit să-mi chem rudele la botez. N-aș fi vrut să fac asta, numai gândul la frigul din biserică îmi face chelia sa se zburlească şi mai mult. În sfârşit, ce-a fost a fost... şi nu mai este.


Interesante tradiţii. Totul a început într-o joi, cu un drum interminabil, cu bunica, străbunica şi unchiul meu într-o maşinuţă. Am bătut-o pe mama pe umăr ca voia sa ma tina in wrap, iar eu as fi vrut să mă uit cum se conduce. Mâine-poimâine fac şcoala de şoferi şi râde instructorul de mine ca nici schimbătorul de viteze nu știu care e..

Desigur, Zoozie niciodată nu pricepe ce vreau eu, drept urmare m-a înfipt într-o țâță și am uitat și de drum și de tot.

Cum era s-o refuz? Mniammmm, și acum mi se face poft cand mi-aduc aminte de ea, așa ca mai trag un chiot din camera cealaltă. Că eu de fapt acolo sunt, cu Zoozoo. Însă Zoozie e extensia mea și scrie  ea pentru mine cât timp am mișcări necontrolate (hm, deci nu mai trece mult și voi scrie singura, carevasăzică).

Revenind la botez, am ajuns într-un intuneric mare și Zoozie m-a împachetat în haina ei și m-a dus ... nu stiu unde m-a dus. Dar au tăbărât cu totii pe mine, încât abia am reușit să nu-i las să mă ciupească de obrăjori. Neserioasa de mami m-a lăsat pe mâna lor și s-a dus să mănânce. M-a amenințat ca nu mai are lapte dacă nu stau cuminte.

În noaptea aia am dormit doar eu si mami, ca în vremurile bune când ne-am întors din maternitate. Acum îmi dau seama că am dormit în aceeași cameră ca atunci! Puteam să mă întind în tot patul, dar ce farmec mai are asta dacă n-o înghesui pe Zoozie puțin? Numai să încerce să se ridice din pat și gata, mă și mut in locul ei! Mama zice că sunt adorabilă când mă târăsc așa în somn ca o râmă prin patul ei, căutând-o.

Vineri. Ce-am facut vineri? Mai nimic, l-am așteptat pe Zoozoo, care a ajuns la noi seara. Am fost cu mătușile, cu bunica (cealaltă) și cu străbunica prin oraș, mi-au cumparat tzoale portocalii
â(uf că Zoozie asta nu-mi ia și mie nimic negru... când o să mă duc la vreun concert o să râdă ăia de mine că m-am imbracat in roz). Nu mi-ar sta oare și mie bine cu un tricou lalai pe care sa scrie Megadeth de exemplu? Neee, ea-mi dă salopeta roz pe care scrie "sweet ballerine"!)

Sâmbătă, 28 februarie


Ma amenințase pe mine tanti Mioara cu o zi inainte: "habar n-ai ce te-asteaptă mâine, micuțo". Așa că m-am trezit destul de emotionată. M-am jucat, am păpat si mami s-a apucat sa ma îmbrace de mers pa. Ea s-a îmbrăcat foarte ciudat, și-a pus un tub peste picioare. Mă rog, ce mă pun eu cu obiceiurile stranii ale oamenilor mari?

Am ieșit cu nășica în spatele blocului

și am așteptat ca restul să fie gata. Ne-am urcat care-ncontro și duși am fost.

You Might Also Like

0 comments

About Me