In loc de status pe Facebook

14:31




Amandoi vor numai cu mine, dar au nevoie de lucruri complet diferite in acelasi timp. In acelasi timp, eu simt ca fac o criza hipoglicemica (sau cum i-o zice). Si-mi spun ca in comuna primitiva sau - mai aproape - in comuniitatile arhaice mici - femeia nu era atat de mult silita sa se rupa in doua, fie intre copii fie intre activitati casnice si non-casnice bine delimitate si prost remunerate in general :D. Era atat de adevarat "it takes a whole village to raise a child". la propriu!!!

In zilele noastre daca vrei sa fii femeie si copii trebuie sa ai ziua de 30 de ore, 4 maini, 2 capete si tot nu-ti ajunge fiindca in majoritatea cazurilor exista si un consort care n-ar renunta sub nicio forma la autoconservare si l-ar pocni oboseala sau ar astepta mereu sa i se spuna ce trebuie facut fiindca - nu? "in orice barbat exista un copil" si celebrul "dar nu mi-ai spus sa iau aia" :)))




You Might Also Like

3 comments

  1. Salutari si multa putere! O spun cu drag, pentru ca si la noi tot asa e... Cand d-ra 2 ma vrea ca-i e foame sau are nevoie de spalat la fundulet, d-ra 1 e pe olita sau ii e si ei foame, sau mai stiu eu ce altceva care necesita in mod obligatoriu prezenta mea. Din fericire, consortul meu e chiar de mare ajutor si se "insarcineaza" cu cea mica ca sa imi dea timp sa respir. Insa asta se poate doar dupa ora 19 sau la sf de sapt.
    Ma rog, sa n-o mai lungesc, ideea e ca inteleg perfect ce simti, pentru ca asa simt si eu uneori. In ciuda faptului ca nu as da "statul cu copiii" pe nici un serviciu din lumea asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate ca asta face parte din farmecul masculin ?

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) Eu m-am intors la munca dar saptamana asta am "noroc" ca baietelul meu are inceput de pneumonie si stau cu el acasa. In 2 zile am invatat foarte multe impreuna: mergem de-a busilea, ne ridicam in picioare singurel, papam cu manuta, radem tot timpul. Nu mi-am dat seama pana acum cat ne mult ne lipseste statul impreuna toata ziua. Tati e gelos dar cineva trebuie sa aduca de papa bun nu?

    RăspundețiȘtergere

About Me