Din putul vorbirii, capcana mancarii...

16:31

Am scris aici despre felurite intamplari si uit mereu sa scriu ce e mai important: despre evolutia Andei. In primul rand, de-a lungul vremii, a spus o gramada de lucrri. Nu stiu sa mentionez data exacta cand m-a intrebat prim data "ce-i aisi" si "ce ace", dar a trecut eva vreme de atunci.

Face analogii extraordinar de complexe, mi-as dori sa le tin minte si sa le povestesc pentru ca mai tarziu sa-si poata invata primii ani din acest blog... dar le uit la fel de repede cum vin. Pentru ca acum lucrurile se intampla in cascade, eu traiesc intr-un torent si nu prea des ma aflu in mijlocul lui, in ochiul de liniste, ci sunt sucita si rasucita in tot felul de unghiuri, pozitii si monete ale zilei. Viata mea continua sa fie un amalgam si o cursa contra cronometru desi, daca trag seara o linie, nu-mi dau seama ce mari cuceriri am inregistrat in ziua respectiva.

Realizez ca Anda vorbeste destul de putin, desi stie ca nimeni alta sa se faca pe deplin inteleasa prin gesturi si sunete. M/am gandit ca asta se datoreaza si vietiii in doua de pana acum, iar acesta e unul din motivele penru care am evadat in aglomeratia din orasul mic. Eu o inteleg atat de bine incat nu trebuie sa depuna eforturi sa comunice verbal. Inca n-a deprins savoarea cuvantului.

Abia descopera savoarea mancarii, ce atata vorba? Sambata seara, la firma cu imprimanta, a mancat felii subtiri de pene carora ea le spunea tetete. Ieri seara i-am zis tetete? si s-a luminat toata la fata. Deci tetete este in continuare pepene, desi era mult prea tarziu s-o zbughim dupa unul.

Mi-e in continuare aproape imposibil s-o momesc sa incerc mancaruri noi. Ne-am intors chiar la hrana pasata, pe care pare s-o accepte uneori. Ii plac din nou maslinele - avem unele fara samburi. Iarasi, se lumineaza ca un beculet cand le vede desi mananca 1-2 apoi ma indoapa. Imi da sa mananc, cu furculita, cu lingurita.... Mai ales din mancarea ei imi cara la linguri de mama-mama. Azi mi-a dat ou si salata cu rosie (shieshie).

Imita din nou ce spunem noi. E pe faza asta de "plecat" intr-ale vorbirii de la un an. Chiar ma gandeam ca va vorbi devreme. Parintii ne spun ca eu si tatal ei chiar am vorbit clar extraordinar de devreme.

Gata cu sentimentalismele, s-a trezit frumoasa, a supt si acum vrea sa inalte pisica cu un papuc de casa. Cand a vazut ca nu purcede, a imbarbatat-o mangaind-o pe cap: pissssssh!

You Might Also Like

0 comments

About Me