highlists

Unelte ajutătoare pentru evaluarea suptului și a posibilelor probleme în alăptare

În unele zone este greu de ajuns la un consilier în alăptare. Puteți întotdeauna discuta cu cineva, dar vă copiez mai jos câteva trucuri ut...

luni, 10 mai 2010

Vara

Îmi place tare mult că a venit vara şi ca mi-am luat în sfârşit kilu' de carte, dar sunt şi lucruri care ma calcă pe nervi. Deşi e uşor sa fiu eu călcata pe nervi


- căciulile din capul copiilor sub doi ani
- mânecile lungi, vestuţele şi dresurile la 23-24 de grade Celsius la aceeaşi grupa de vârsta dar şi la nişte nefericiţi ceva mai mari.
- faptul că se apropie afurisitul ala de deadline exact când e mai frumos pe-afara şi as vrea să profit de mobilitatea pe care încă mi-o da alăptarea la cerere.
- articolele citite mai deunăzi (promit sa ma închid în bolul meu de sticla)... 9era vorba de unele despre alăptarea cu succes)

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu